Kompletně nastavitelný podvozek Twin Monotube Projekt 16 XL Comfort | TMP-16XL-COMFORT
Certifikace TÜV | |
---|---|
Po dokončení objednávky Vás zkontaktujeme ohledně ověření typu uchycení předního tlumiče. | |
Nelze použít u vozů s podvozkem Nivomat a u vozů se vzduchovým podvozkem. | |
Nastavení snížení | -35 mm až -70 mm na přední i zadní ose |
Maximální zatížení | do 1750 kg / do 1720 kg |
U vozů s tlumiči DCC je třeba dokoupit modul elektronického odpružení pro smazání funkce DCC | |
Určeno pro vozy VW T5/T6 | |
Nelze použít pro vozy VW T6.1 | |
Sada obsahuje 4 ks pružin Eibach Premium High Tech a 4 ks zakázkových tlumičů Bilstein Monotube |
Jednoznačným cílem bylo nabídnout pro vozy VW T5 a T6 ten nejlepší podvozek na světě: s maximálním možným komfortem, absolutní jízdní dynamikou, maximální agilitou a plně nastavitelný dle potřeb každého řidiče. Spojením zkušeností těch nejlepších v oboru: výrobce tlumičů Bilstein, výrobce pružin Eibach a vývojářů Deimann Fahrwerktechnik tak vzniklo unikátní řešení, které nemá ve světě konkurenci.
Nastavitelná charakteristika tlumičů instalovaných na voze v deseti úrovních - úrovně 1-3 jsou ještě pohodlnější než podvozek Twin Monotube Project Sensitive +Plus.
Jednoplášťové tlumiče Bilstein s upside-down technologií vpředu. Technologie, která byla doposud instalována pouze při výrobě vozidel nejvyšší kvality, jako jsou Porsche 911 či Mercedes-Benz.
Podvozek je vhodný pro každodenní používání a přináší maximální odolnost, dlouhou životnost a neměnnou charakteristiku.
Tento podvozek na jedné straně nabízí plně nastavitelnou MonoTube závodní technologii pro tu nejlepší dynamiku jízdy, maximální odolnost a zároveň na druhé straně bezkonkurenční komfort.
Expert na podvozek Markus Schramm z HS-Motorsport.de po nastavení svého Multivanu na úroveň 5 vpředu a 4 vzadu chování vozu shrnul:
"Je pohodlný jako Twin Adjust Project Sensitive, ale ještě agilnější s ještě menším nakláněním karoserie. V zatáčkách mi připadá spíš jako Golf GTI než jako dodávka."
Tuhost tlumičů nastavitelná v 10 úrovních útlumu a odskoku se provádí snadno zvnějšku jak na přední, tak na zadní nápravě bez nutnosti demontáže tlumičů.
Použití tohoto podvozku nedoporučujeme u těžkých verzí California, vozů s dlouhým rozvorem nebo vozidel s těžkými vestavbami či těžkým vybavením.