Katalogové číslo TMP-16XL-TIEF
Číslo výrobku TMP-16XL-TIEF
Výrobce Twin-Monotube-Projekt
Záruka 10 let na pružiny Eibach
125 211 Kčs DPH
103 480,17 Kčbez DPH
Certifikace TÜV
Po dokončení objednávky Vás zkontaktujeme ohledně ověření typu uchycení předního tlumiče.
Nelze použít u vozů s podvozkem Nivomat a u vozů se vzduchovým podvozkem.
Nastavení snížení -50 mm až -90 mm na přední i zadní ose
Maximální zatížení do 1750 kg / do 1720 kg
U vozů s tlumiči DCC je třeba dokoupit modul elektronického odpružení pro smazání funkce DCC
Určeno pro vozy VW T5/T6
Nelze použít pro vozy VW T6.1
Sada obsahuje 4 ks pružin Eibach Premium High Tech a 4 ks zakázkových tlumičů Bilstein Monotube

Jednoznačným cílem bylo nabídnout pro vozy VW T5 a T6 ten nejlepší podvozek na světě: s maximálním možným komfortem, absolutní jízdní dynamikou, maximální agilitou a plně nastavitelný dle potřeb každého řidiče. Spojením zkušeností těch nejlepších v oboru: výrobce tlumičů Bilstein, výrobce pružin Eibach a vývojářů Deimann Fahrwerktechnik tak vzniklo unikátní řešení, které nemá ve světě konkurenci.

Nastavitelná charakteristika tlumičů instalovaných na voze v deseti úrovních - úrovně 1-3 jsou ještě pohodlnější než podvozek Twin Monotube Project Sensitive +Plus.

Jednoplášťové tlumiče Bilstein s upside-down technologií vpředu. Technologie, která byla doposud instalována pouze při výrobě vozidel nejvyšší kvality, jako jsou Porsche 911 či Mercedes-Benz.

Podvozek je vhodný pro každodenní používání a přináší maximální odolnost, dlouhou životnost a neměnnou charakteristiku.

Tento podvozek nabízí plně nastavitelnou MonoTube závodní technologii pro tu nejlepší dynamiku jízdy, maximální odolnost při maximálním možném snížení a zachování přijatelné úrovně komfortu. Při maximálním snížení však nemůžete na špatných silnicích očekávat stejný komfort jako u podvozku Twin Monotube Project 16 XL Comfort. Pokud si ceníte sníženého podvozku s maximálním pohodlím více než maximálního možného snížení, zvolte raději Twin Monotube Project 16 XL Comfort

Expert na podvozek Markus Schramm z HS-Motorsport.de po nastavení svého Multivanu na úroveň 5 vpředu a 4 vzadu chování vozu shrnul:
"Je pohodlný jako Twin Adjust Project Sensitive, ale ještě agilnější s ještě menším nakláněním karoserie. V zatáčkách mi připadá spíš jako Golf GTI než jako dodávka."

Tuhost tlumičů nastavitelná v 10 úrovních útlumu a odskoku se provádí snadno zvnějšku jak na přední, tak na zadní nápravě bez nutnosti demontáže tlumičů. 

Použití tohoto podvozku nedoporučujeme u těžkých verzí California, vozů s dlouhým rozvorem nebo vozidel s těžkými vestavbami či těžkým vybavením.