Plně nastavitelný podvozek | Twin Monotube Projekt | zvýšení světlé výšky | TMP-GF-LIFT
Stáhnout certifikát TÜV | |
---|---|
Zvýšení | +10 - +45 mm |
Obsahuje 4 ks stavitelných pružin Eibach a 4 ks nastavitelných tlumičů KONI. | |
Zatížení náprav | do 1750 kg / do 1750 kg |
Po dokončení objednávky Vás zkontaktujeme ohledně ověření typu uchycení předního tlumiče. | |
Nelze použít u vozů s podvozkem Nivomat a u vozů se vzduchovým podvozkem. |
Na milimetr přesné nastavení požadovaného zvýšení VPŘEDU + VZADU, a je jedno, zda se jedná o plně vybavenou verzi California, Multivan, kompletní přestavbu či dlouhý nebo krátký rozvor. Dalším bonusem je maximální pohodlí plus možnost nastavení tuhosti, plus ještě větší dráha chodu pístnice - více není možné! Dosud byl problém, že u všech běžných zvýšených podvozků není možné předem přesně předpovědět zdvih z důvodu odlišné výbavy (DSG / manuální převodovka, výklopná střecha, nástavce, držáky, tažné zařízení atd.) a dvě délky rozvoru. S tím je u tohoto podvozku konec! Pokud je například představa, že by vozidlo mělo mít výšku stání přesně 490 mm vpředu i vzadu (rozměr od středu kola k okraji blatníku), lze tento podvozek nastavit dle přání a přesně na milimetr vpředu i vzadu, vpravo i vlevo!
Tyto XL - dlouhé plně nastavitelné podvozkové sady KONI-ADJUST-SENSITIV-AT nabízejí plynulé nastavení výšky a tuhosti vpředu zvenku (shora) pomocí dodávaného otočného kroužku! Zadní náprava má také plynulé vnější nastavení výšky a včetně nastavitelná tuhosti, ale nastavení tuhosti vzadu se provádí v demontovaném stavu. Kromě toho jsou ještě delší a pohodlnější než tlumiče Bilstein a jsou založeny na našich úspěšných stavitelných tlumičích Twin-adjust-Projekt-sensitiv! Maximálně pohodlné, citlivé zvýšení, které je velmi příjemné jak na dlouhých cestách, tak v každodenním životě. Plus ještě delší výhoda (délka XL), která nabízí nejen nižší spotřebu paliva, ale také lepší křížení náprav v terénu, plus možnost nastavení tuhosti odrazu. Pružiny byly pro tento účel samozřejmě dokonale navrženy a vyladěny inženýry z Eibach Německo. Výroba v Eibach Německo s nejlepší možnou tuhostí, pevností a dlouhodobou trvanlivostí na světě! Maximum, co je technicky možné! Nové měřítko z hlediska zvýšení, komfortu a terénních schopností. Výrobou v Eibach Německo a KONI je zaručena dlouhodobá trvanlivost a tuhost. U vozidel s DCC musí být DCC po výměně tlumičů odborně odstaven, např. pomocí Eibach Pro-Tronic modulu.
Rozsah nastavení zvýšeného podvozku je přibližně +10 až +45 mm a ve znaleckém posudku je omezen na výšku stání max. 490 mm, i když zde stále ještě existuje další část závit